کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9185 | مشاهده و دانلود: 739352422 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/24 | اعضاء: 316633 | نظرات: 37902
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه‌اندازی دانشنامه دیجیتال فارسی

دانشنامه دیجیتال فارسی

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران؛ رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از راه اندازی دانشنامه فارسی رسانه های دیجیتال، اجرای عمومی نظامنامه رتبه بندی نرم افزارهای داخلی، حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدکنندگان محصولات دیجیتالی و الزام برای چند زبانه بودن نرم افزارها و آثار دیجیتالی خبر داد. حسن علیزاده امروز شنبه در نشست خبری با اشاره به برنامه های در دست اقدام این مرکز در سال جاری از راه اندازی دانشنامه های فارسی در حوزه رسانه های دیجیتال خبر داد و اظهار داشت: برای شروع راه اندازی دانشنامه های فارسی را در ۳۰۰ مدخل آغاز کرده ایم که قرارداد آن نیز منعقد شده است و برنامه داریم تعداد آن را به ۱۰۰۰ مدخل افزایش دهیم.

وی راه اندازی دایره المعارفهای دیجیتال فارسی را در حوزه های تخصصی پروژه ای یکساله عنوان کرد که سندیت اطلاعات آن مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی طرح ریزی خواهد شد و از این حیث با دانشنامه ویکی پدیا تفاوتهایی خواهد داشت، همچنین این دانشنامه مانند ویکی پدیا دانشنامه آزاد تلقی نخواهد شد.

بروز رسانی صدور مجوز برای آثار دیجیتالی
علیزاده با اشاره به اصلاح فرآیند صدور مجوز آثار دیجیتالی از بروزرسانی صدور مجوز برای این آثار از خردادماه سال جاری خبرداد و تاکید کرد که از این پس تمامی نرم افزارها و آثاری که تقاضای دریافت مجوز داشته باشند در یک بازه زمانی مشخص این مجوز را دریافت خواهند کرد.

آغاز اجرای نظامنامه رتبه بندی محصولات نرم افزاری
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اشاره به برنامه های این مرکز برای رتبه بندی محصولات نرم افزاری از حیث فنی، محتوا و ویژگیهای صادراتی تاکید کرد که تا پایان اردیبهشت ماه جاری نظامنامه رتبه بندی آثار نرم افزاری نهایی شده و از این پس حمایت تولیدات نرم افزاری برپایه این رتبه بندی صورت می گیرد. وی فاز بعدی این طرح را تدوین نظامنامه رتبه بندی پرتال ها و سایتهای اینترنتی عنوان کرد و گفت: تاکنون حدود ۳۸ هزار سایت و پرتال در طرح ساماندهی پایگاههای اینترنتی به ثبت رسیده اند که با تدوین این نظامنامه، این پایگاهها براین اساس رتبه بندی خواهند شد. در طرح ثبت پایگاههای اینترنتی بیشترین آمار به ثبت رسیده مربوط به وبلاگها و سایتهای بخش خصوصی و تجاری بوده است.

تعبیه قفل نرم افزاری برای برخورد با تکثیر غیرمجاز
علیزاده با اشاره به برنامه های حمایتی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از قرارداد با سازمان صدا و سیما برای پخش تیزرهای تبلیغاتی نرم افزارهای داخلی با هدف فرهنگسازی و افزایش جنبه های اقتصاد فروش نرم افزار خبرداد و تاکید کرد که تمامی تلاش این است که از بازار سیاه نرم افزار جلوگیری به عمل آید؛ در این راستا با ستاد صیانت از محصولات فرهنگی نیز مذاکراتی به عمل آمده است که بحث بازرسی لوح عامل محتوا که شامل فیلم و نرم افزار می شود به صورت متمرکز انجام پذیرد. در این راستا برنامه هایی نیز در دست انجام است که مشکل تکثیر غیرمجاز نرم افزارها را به صورت فنی حل کنیم که نوعی قفل نرم افزاری محسوب می شود که تا اوایل خردادماه نتایج آن نیز مشخص خواهد شد.

راه اندازی خانه های فرهنگ دیجیتال در خارج از کشور
وی همچنین از برنامه های این مرکز با سازمان فرهنگ و ارتباطات و نیز نهاد کتابخانه ها و کانون ترویج فعالیتهای قرآنی خبرداد و گفت: مقدمات راه اندازی ۲۵ خانه فرهنگ دیجیتال در خارج از کشور با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات انجام شده است که بزودی این فعالیتها عملیاتی خواهد شد؛ همچنین طبق تفاهمنامه منعقد شده با نهاد کتابخانه ها نیز در ۴ استان کتابخانه دیجیتال راه اندازی خواهد شد.رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از راه اندازی ۲۵۰ خانه فرهنگ دیجیتال در راستای اجرای شبکه ملی فرهنگ خبرداد که تا شهریورماه جاری به ۵۰۰ نقطه خواهد رسید.

برگزاری مسابقه بین المللی فوتبال دیجیتال
علیزاده همچنین از برگزاری مسابقه بین المللی جام دیجیتال خلیج فارس با عنوان فوتبال دیجیتال در ۱۷ تیرماه امسال و با حضور بازیکنانی از کشورهای عضو سازمان اکو خبرداد و گفت: میزبانی این مسابقات بین المللی از سوی شبکه فرهنگ خواهد بود و این یک پروژه ۳ ساله است که در حوزه بومی سازی بازیهای رایانه ای و رقابت پذیر کردن این محصولات با دیگر کشورها تعریف شده است؛ این مسابقات برای نخستین بار انجام می شود و در مرحله اول بازی رایانه ای فوتبال مدنظر قرار گرفته است که ظرفیت رقابت ۴۰ هزار نفر را خواهد داشت.

تشکیل اتحادیه فروشگاههای اینترنتی
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با تاکید بر بحث ساماندهی فروشگاههای اینترنتی و مباحث مربوط به کپی دیتاهای این سایتها از تعامل با وزارت بازرگانی برای تشکیل اتحادیه فروشگاههای اینترنتی خبرداد تا هویت حقوقی این فروشگاهها مورد توجه قرار گیرد.

اعطای ۵ میلیارد تومان اعتبار به هر بانک برای آثار الکترونیک
علیزاده در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد تسهیلات به تولیدکنندگان نرم افزارهای داخلی از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار به هر بانک برای ارائه به تولیدکنندگان نرم افزار خبرداد و تاکید کرد که تاکنون با بانکهای ملی و سپه به تفاهم رسیده ایم و بانک ملی نیز تاکنون ۳٫۵ میلیارد تومان به تولیدکنندگان، وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده است. این حمایت را در قالب نظامنامه حمایت از محصولات دیجیتالی عنوان کرد و گفت: ۷۰ درصد بودجه مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به حمایت از آثار نرم افزاری اختصاص دارد. علیزاده بر الزام برای چندزبانه بودن محصولات نرم افزاری تاکید کرد و گفت: اولویت حمایت با محصولاتی خواهد بود که علاوه بر فارسی حداقل به دو زبان انگلیسی و عربی مسلط باشند. به گفته وی پرتال جامع مرکز تو سعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تا پایان خردادماه جاری راه اندازی می شود که تمامی فعالیتهای این مرکز به صورت شفاف بر روی این پرتال ارائه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8828 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/10 تعداد مشاهده: 1450
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

رضا 1391/02/10 16:17
اکثر مطالب سیاسی و دینی ویکی پدیا به دور از واقعیت یا اساسا دروغه مثلا نتیجه جستجوی واژه هایی مثل "میر حسین موسوی" یا هر فرد سیاسی دیگر یا واژه "۱۱ سپتامبر" ودروغ هایی که در مورد این حادثه به خورد مردم داده اند عینا در ویکی پدیا هم هست. صدها مورد دیگه هم هست که مجال گفتنش نیست...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet